Vis emner under Forside

Horsens Byråd har vedtaget nye gebyrer for at behandle byggesager i 2017.
Gebyret beregnes fortsat efter hvor megen tid der er brugt på den enkelte sag.

Læs betalingsvedtægten inklusive kommunens servicemål, herunder sagsbehandlingstider, for byggesagsbehandling.

Bestemmelsen træder i kraft pr. 1. januar 2017.

Gebyret for 2017 kan ses her (åbner i nyt vindue)

 

Hvor tilfredse er borgere og virksomheder med vores byggesagsbehandling?

Tilfredsheden blandt borgere og virksomheder

Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores sagsbehandling på byggesager.

Derfor vil vi meget gerne have tilbagemeldinger fra borgere og virksomheder, der har fået behandlet en byggeansøgning hos os. Igennem en brugerundersøgelse inviterer vi vores borgere og virksomheder til både at udtrykke hvor tilfredse de er med sagsbehandlings-forløbet og komme med input til sagsbehandlingen.

Klik for at læse mere om vores brugerundersøgelse.


For yderligere oplysninger kontakt

Byggesagsafdelingen
Rådhustorvet 4
8700 Horsens
Tlf.: 76292929
E-mail: byggesag@horsens.dk
Åbningstider:
Se åbnings- og telefontider
Indholdsansvarlig Tina Stabell Olesen, to@horsens.dk