Vis emner under Forside
Hvis du har brug for hjælp til at lære om Digital Post fra det offentlige, er der hjælp at hente på borgerservice og biblioteker. Her kan personalet hjælpe dig eller guide dig videre til den rette hjælp.
Hvis du ikke bruger internettet og har brug for hjælp til at lære internettet at kende, kan du kontakte: Dit lokale bibliotek, Ældre Sagen, Danske Seniorer, Telecentre-Danmark, din lokale aftenskole (AOF, DOF, FOF, LOF, NETOP), Faglige Seniorer eller den boligsociale projektleder, som kan hjælpe dig videre, hvis du bor i en almen boligafdeling med et boligsocialt projekt.

Folder om hjælp til digital kommunikation med det offentlige

Ved at klikke på linket herunder, kan du læse en folder om digital kommunikation med det offentlige og muligheder for de borgere, der har svært ved det digitale. Folderen kan også fås på tryk i borgerservice og på biblioteker.

Oplever du problemer? 

OBS: Digital Post understøttes ikke fremadrettet af Microsoft Internet Explorer 8 på borger.dk. Det skyldes, at JavaScript ikke fungerer tilfredsstillende i browseren. Fra primo november vil Internet Explorer 8 ikke kunne anvendes til at logge på borger.dk. Det er derfor vigtigt at opdatere sin browser til en nyere version end Internet Explorer 8.
  • Læs mere om Internet Explorer 8 på www.digst.dk og hent hjælp til, hvordan du opdaterer din browser
Hvis du har problemer med din post på borger.dk eller e-Boks, kan du ringe til Digital Post brugersupport:
  • Telefon 82 30 32 31 (hverdage kl. 9-20, weekend kl. 11-17).
Hvis du har problemer med Borger.dk, kan du ringe til 1881, og få information og hjælp til at benytte borger.dk:
  • Telefon 1881 (mandag til torsdag: kl. 8-22, fredag kl. 8-18, weekend lukket)
Hvis du har problemer med NemID, kan du ringe til NemID-support og få hjælp til tekniske problemer på:
  • www.nemid.nu eller telefon 72 24 70 50 (hverdage kl. 8.30-20, weekend og helligdage kl. 10-16).
 

Indholdsansvarlig Syss Gejhede Olsen, sgo@horsens.dk